Klantverhaal

"Ik wil me niet druk hoeven maken over ICT-zaken. We moeten daarnaast goed bereikbaar zijn. Dit moet gewoon allemaal goed lopen. Bij Spreen ICT kan ik hiervan op aan."

Martin Voorwald - Directeur bij Marvo Systeemplafonds

Spreen ICT weet wat je als klant verwacht

Martin Voorwald was al klant bij Spreen ICT toen hij nog zzp’er was. Zijn bedrijf groeide sindsdien uit tot een landelijke onderneming. Ook op ICT-gebied moest er dus worden opgeschaald. Spreen ICT verzorgt inmiddels alle hardware, telefonie (VoIP en mobiel), internet en security.

De samenwerking bevalt Voorwald. “Ik wil me niet druk hoeven maken over ICT-zaken. We moeten daarnaast goed bereikbaar zijn. Dit moet gewoon allemaal goed lopen. Bij Spreen ICT kan ik hiervan op aan.”

Als ondernemer zie je niet altijd welke gevolgen groei heeft voor je ICT. Voorwald vindt het fijn dat Spreen ICT een betrokken en pro-actieve partner is. “Ze denken met ons mee over oplossingen en aanpassingen. En is er toch een storing, dan staan ze direct op de stoep. Er kan snel gehandeld worden en dat is erg fijn, omdat onze zaken gewoon door kunnen gaan.”

De voordelen van Spreen ICT:

  • Stabiel: “We werken bij Marvo Systeemplafonds met vertrouwelijke informatie. We vinden het belangrijk dat hier uiterst secuur mee omgegaan wordt. Dankzij een stabiel team met vast aanspreekpunt, kunnen we hiervan op aan.”
  • Flexibel: “Er wordt snel geschakeld. Als we hulp nodig hebben, kan dat direct geregeld worden.”
  • Snel: “Wanneer er gezocht wordt naar oplossingen voor eventuele problemen, duurt dat nooit lang, ook al hebben zij het druk.”
  • Oplossingsgericht
  • Kwaliteit